You are here
Školství
Jistě se lze shodnout na tom, že děti a dospívající nejsou dospělí jedinci, a že právě dětem první listy v knize života popisují právě lidé z jejich nejbližšího okolí. Každý člověk, kterého dítě vidí, jej něco učí. Vzdělání je klíčovým nástrojem rozvoje společnosti. Investice do vzdělání je nejziskovější oblastí a klíčem k úspěchu společnosti. Je tedy důležité se zamyslet nad tím, co je obsahem vzdělávání dětí - zda prázdné a nebezpečné ideologické konstrukty a nebo prokázaná fakta a historické pravdy. Uvědomme si, že vzdělaná populace zlepšuje život pro každého: Právě tato teorie je jedním z pilířů rovného přístupu každého jedince k bezplatnému základnímu školství, financováním škol ze státního rozpočtu a ze zakotvení základní povinné školní docházky ve Školském zákoně (561/2004 Sb.).
Projekt Mental Gender se věnuje otázkám genderové identity, duševnímu zdraví a jeho ochraně v kontextu současné společnosti. Mental Gender se zaměřuje na informování veřejnosti o problematice transgenderismu, genderové ideologie a jejích dopadech na jedince i společnost. Zároveň podporuje duševní pohodu lidí, kteří procházejí obdobím pochybností ohledně své identity, aniž by se uchylovali k nevratným lékařským zásahům.
V posledních několika letech se genderová ideologie a transgenderismus velmi nebezpečně vkrádá do téměř všech oblastí společnosti v České republice, zejména do vzdělávacího systému a volnočasových aktivit dětí. Zejména transaktivisty pořádané "přednášky" či rádobyvzdělávací akce na téma genderismu jsou palčovým problémem několika posledních let. Transktivistické a "Queer" či "Pride" spolky dostávají včetně politické podpory a štědrých dotací rovněž široký prostor v médiích a ve veřejných prostorách - například knihovnách. LGBTQI+ aktivisté vykřikují pouze jejich moudra o utlačování a svých pseudoprávech, zatímco zastánci tradičních rodinných hodnot, specialisté a odborníci jsou umlčováni, ostrakizováni, napadáni a nevybíravě nálepkováni. Výpady transaktivistů trpí rovněž lidé, kteří původně propadli transideologii, rozhodli se vrátit ke svému biologickému pohlaví a hovoří o jejím závažném nebezpečí - zejména pro děti.
"Sexualizace dětí? Vzestup komplexní sexuální výchovy" od světově významné pedagožky Dr. Joanny Williamsové se kriticky zaměřuje na koncept komplexní sexuální výchovy (CSE) a jeho politické implikace. Autorka vysvětluje, že se jedná o globální projekt nadnárodních institucí, jehož cílem není pouze vzdělávání dětí, ale především formování jejich hodnot a postojů způsobem, který podkopává tradiční rodinné, národní a kulturní struktury. V rámci tohoto textu se soustředíme na klíčové politické aspekty knihy a analyzujeme je na základě citací přímo z textu.
Dne 14.1.2025 byl vydán Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) nový Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (RVP ZV). Veřejnost s napětím očekávala, zda bude sexuální výchova představena jako samostatný, povinný a známkovaný předmět. Nestalo se tak, avšak témata sexuální výchovy a hledání genderové identity byla zavedena téměř do všech předmětů, nově nazývaných oborů. Rodiče tak nebudou moci své děti ochránit před všudypřítomnou perverzí nadávkovanou do celého základního vzdělávání od 1. až do 9. ročníku.
S rozvojem technologií se sociální sítě staly běžnou součástí života dětí, které se stále mladšího věku zapojují do online prostředí. Vytvoření online identity je snadné a lákavé, což však zároveň otevírá prostor pro zneužívání ze strany predátorů, kteří mohou děti vystavit riziku vykořisťování a sexuálního zneužívání. S rozšířením těchto platforem je rovněž obtížné monitorovat obsah, který děti sledují, což je činí zranitelnějšími vůči nebezpečným materiálům, jako jsou obsah spojený se sexuálním zneužíváním, online grooming nebo jiné formy online nebezpečí. V důsledku toho je bezpečnost dětí na internetu nezbytnou prioritou, přičemž rodiče musí být dobře informováni o možnostech, které mají k dispozici k ochraně svých dětí.
- 1 z 5
- následující ›