You are here
Politika
Britská Národní zdravotní služba (NHS) se chystá zavést nové pokyny pro posuzování dětí doporučených pro autismus a zaměřit se na holistické hodnocení historie duševního zdraví před předepsáním blokátorů puberty. Holistický, tedy celostní přístup v medicíně znamená léčbu, která bere v úvahu celého člověka, tedy nejen jeho tělesné příznaky, ale i: psychický stav, tedy emoce, stres, duševní pohoda, sociální okolnosti - např. rodina, práce, vztahy, životní styl, tzn. strava, pohyb, spánek, návyky a někdy i duchovní rozměr - např. hodnoty, víra, smysl života. Podstatou holistického přístupu v medicíně především je, že lékař či terapeut se nesoustředí jen na nemoc samotnou, ale snaží se porozumět člověku jako celku, jeho příběhu a souvislostem, které ke zdravotnímu stavu vedly - a to samozřejmě včetně ovlivnění sociálním prostředím. Cílem holistického přístupu je nejen nemoc léčit, ale i posílit celkové zdraví, prevenci a kvalitu života.
Jak dlouho budou rodiče mlčet, když ideologie zachází příliš daleko. Tříleté dítě vyhozeno ze školky skutečně kvůli údajné „transfobii“. To není sci-fi, ale realita britského školství podle oficiálních statistik. Učitelé prý „ochraňují rozmanitost“, ale opravdu dává smysl trestat batolata za to, že nerozumí nevědeckým a zvráceným konstruktům, které si vymýšlejí dospělí? Když ideologie vítězí nad zdravým rozumem, platí za to ti nejmenší. Kde tedy končí ochrana menšin a začíná ideologický tlak? A jedná se skutečně o "ochranu menšin", nebo spíše o nadřazování pseudopráv nad elementárními fakty lidské existence? Podle aktuálně nových dat totiž bylo ve Velké Británii suspendováno ze školek a škol 94 dětí kvůli údajné transfobii či homofobii - včetně jednoho tříletého dítěte. Tento případ znovu otevírá zásadní otázku: Patří vůbec zvrácená genderová ideologie a transgenderismus do školství a vzdělávání? Genderová ideologie upřednostňuje práva sexuálních menšin před právy většinové společnosti. A evidentně i před právem dětí na zdravý tělesný a duševní vývoj.
Moderní transgender aktivismus se opírá o myšlenku, že každý člověk se rodí s jakýmsi vnitřním smyslem pro "genderovou identitu". Tento koncept jim poskytuje silný argument k tvrzení, že transgender lidé vždy existovali v hojném počtu, ale teprve nyní se o nich začíná mluvit díky jejich aktivismu. Tato interpretace však neodráží historickou realitu.
Projekt Mental Gender se věnuje otázkám genderové identity, duševnímu zdraví a jeho ochraně v kontextu současné společnosti. Mental Gender se zaměřuje na informování veřejnosti o problematice transgenderismu, genderové ideologie a jejích dopadech na jedince i společnost. Zároveň podporuje duševní pohodu lidí, kteří procházejí obdobím pochybností ohledně své identity, aniž by se uchylovali k nevratným lékařským zásahům.
V posledních několika letech se genderová ideologie a transgenderismus velmi nebezpečně vkrádá do téměř všech oblastí společnosti v České republice, zejména do vzdělávacího systému a volnočasových aktivit dětí. Zejména transaktivisty pořádané "přednášky" či rádobyvzdělávací akce na téma genderismu jsou palčovým problémem několika posledních let. Transktivistické a "Queer" či "Pride" spolky dostávají včetně politické podpory a štědrých dotací rovněž široký prostor v médiích a ve veřejných prostorách - například knihovnách. LGBTQI+ aktivisté vykřikují pouze jejich moudra o utlačování a svých pseudoprávech, zatímco zastánci tradičních rodinných hodnot, specialisté a odborníci jsou umlčováni, ostrakizováni, napadáni a nevybíravě nálepkováni. Výpady transaktivistů trpí rovněž lidé, kteří původně propadli transideologii, rozhodli se vrátit ke svému biologickému pohlaví a hovoří o jejím závažném nebezpečí - zejména pro děti.
"Sexualizace dětí? Vzestup komplexní sexuální výchovy" od světově významné pedagožky Dr. Joanny Williamsové se kriticky zaměřuje na koncept komplexní sexuální výchovy (CSE) a jeho politické implikace. Autorka vysvětluje, že se jedná o globální projekt nadnárodních institucí, jehož cílem není pouze vzdělávání dětí, ale především formování jejich hodnot a postojů způsobem, který podkopává tradiční rodinné, národní a kulturní struktury. V rámci tohoto textu se soustředíme na klíčové politické aspekty knihy a analyzujeme je na základě citací přímo z textu.
- 1 z 10
- následující ›