You are here

LGBT

Nevhodná edukace dětí ve školství může mít závažné následky
Autor: 
Mgr. Milena Míčová

aneb zamyšlení nad knihou "Globální sexuální revoluce" německé autorky Gabriele Kuby.

Evropská kultura byla založena sexuálních normách, které umožňovaly existenci rodiny. Převládaly mravy a zákony, které vedly lidi k tomu, aby se v manželství chovali zodpovědně a věrně. Rodina byla příznivým zázemím pro výchovu budoucích generací. Ty časy jsou pryč - píše Gabriele Kuby.

Základem péče o děti identifikující se jako transgender má být holistický přístup
Autor: 
Jan Weigel

Britská Národní zdravotní služba (NHS) se chystá zavést nové pokyny pro posuzování dětí doporučených pro autismus a zaměřit se na holistické hodnocení historie duševního zdraví před předepsáním blokátorů puberty. Holistický, tedy celostní přístup v medicíně znamená léčbu, která bere v úvahu celého člověka, tedy nejen jeho tělesné příznaky, ale i: psychický stav, tedy emoce, stres, duševní pohoda, sociální okolnosti - např. rodina, práce, vztahy, životní styl, tzn. strava, pohyb, spánek, návyky a někdy i duchovní rozměr - např. hodnoty, víra, smysl života. Podstatou holistického přístupu v medicíně především je, že lékař či terapeut se nesoustředí jen na nemoc samotnou, ale snaží se porozumět člověku jako celku, jeho příběhu a souvislostem, které ke zdravotnímu stavu vedly - a to samozřejmě včetně ovlivnění sociálním prostředím. Cílem holistického přístupu je nejen nemoc léčit, ale i posílit celkové zdraví, prevenci a kvalitu života.

Děti by neměly být v rámci vzdělávání indoktrinovány transgenderovou ideologií
Autor: 
Zdeněk Chytra

Jistě se lze shodnout na tom, že děti a dospívající nejsou dospělí jedinci, a že právě dětem první listy v knize života popisují právě lidé z jejich nejbližšího okolí. Každý člověk, kterého dítě vidí, jej něco učí. Vzdělání je klíčovým nástrojem rozvoje společnosti. Investice do vzdělání je nejziskovější oblastí a klíčem k úspěchu společnosti. Je tedy důležité se zamyslet nad tím, co je obsahem vzdělávání dětí - zda prázdné a nebezpečné ideologické konstrukty a nebo prokázaná fakta a historické pravdy. Uvědomme si, že vzdělaná populace zlepšuje život pro každého: Právě tato teorie je jedním z pilířů rovného přístupu každého jedince k bezplatnému základnímu školství, financováním škol ze státního rozpočtu a ze zakotvení základní povinné školní docházky ve Školském zákoně (561/2004 Sb.).

Transgenderismus se nutkavě snaží přetvořit svět
Autor: 
Jan Weigel

Transgenderismus se doslova nutkavě snaží přetvořit svět a kde začít jinde, než u dětí, které jsou transideology indoktrinovány k tomu, aby normalizovaly závažné psychické onemocnění jako něco, co "tvoří jejich identitu". Některé transideologické skupiny totiž tvrdí, že pokud dítě není podporováno v "sociálním přechodu" a následně ke změně pohlaví, může to mít fatální následky, neboť dítě se prý pokusí o sebevraždu. Právě tyto nebezpečné manipulace ze strany transaktivistů jsou nečestnou hrou s falešnými kartami.

Neumlčujte detransicionery
Autor: 
Jan Weigel

V posledních několika letech se genderová ideologie a transgenderismus velmi nebezpečně vkrádá do téměř všech oblastí společnosti v České republice, zejména do vzdělávacího systému a volnočasových aktivit dětí. Zejména transaktivisty pořádané "přednášky" či rádobyvzdělávací akce na téma genderismu jsou palčovým problémem několika posledních let. Transktivistické a "Queer" či "Pride" spolky dostávají včetně politické podpory a štědrých dotací rovněž široký prostor v médiích a ve veřejných prostorách - například knihovnách. LGBTQI+ aktivisté vykřikují pouze jejich moudra o utlačování a svých pseudoprávech, zatímco zastánci tradičních rodinných hodnot, specialisté a odborníci jsou umlčováni, ostrakizováni, napadáni a nevybíravě nálepkováni. Výpady transaktivistů trpí rovněž lidé, kteří původně propadli transideologii, rozhodli se vrátit ke svému biologickému pohlaví a hovoří o jejím závažném nebezpečí - zejména pro děti.

V souvislosti se vzestupem sexuální výchovy vyvstává otázka sexualizace dětí
Autor: 
Jan Weigel

"Sexualizace dětí? Vzestup komplexní sexuální výchovy" od světově významné pedagožky Dr. Joanny Williamsové se kriticky zaměřuje na koncept komplexní sexuální výchovy (CSE) a jeho politické implikace. Autorka vysvětluje, že se jedná o globální projekt nadnárodních institucí, jehož cílem není pouze vzdělávání dětí, ale především formování jejich hodnot a postojů způsobem, který podkopává tradiční rodinné, národní a kulturní struktury. V rámci tohoto textu se soustředíme na klíčové politické aspekty knihy a analyzujeme je na základě citací přímo z textu.