You are here

detranzice

Neumlčujte detransicionery
Autor: 
Jan Weigel

V posledních několika letech se genderová ideologie a transgenderismus velmi nebezpečně vkrádá do téměř všech oblastí společnosti v České republice, zejména do vzdělávacího systému a volnočasových aktivit dětí. Zejména transaktivisty pořádané "přednášky" či rádobyvzdělávací akce na téma genderismu jsou palčovým problémem několika posledních let. Transktivistické a "Queer" či "Pride" spolky dostávají včetně politické podpory a štědrých dotací rovněž široký prostor v médiích a ve veřejných prostorách - například knihovnách. LGBTQI+ aktivisté vykřikují pouze jejich moudra o utlačování a svých pseudoprávech, zatímco zastánci tradičních rodinných hodnot, specialisté a odborníci jsou umlčováni, ostrakizováni, napadáni a nevybíravě nálepkováni. Výpady transaktivistů trpí rovněž lidé, kteří původně propadli transideologii, rozhodli se vrátit ke svému biologickému pohlaví a hovoří o jejím závažném nebezpečí - zejména pro děti.

Míra lítosti po tranzici je velkou neznámou
Autor: 
Tradiční rodina

Setkáváme se s tím, že je uváděno, a to dokonce i v lékařských časopisech, v lékařských doporučeních či v soudních řízeních, která probíhají v zahraničí, že míra detranzice je nízká a lítost téměř žádná. Tyto informace jsou založeny na vratkých základech a často takřka nerelevantních podkladech.

Stovky mladých transgender lidí hledají pomoc, aby se vrátili ke svému původnímu pohlaví
Autor: 
Jan Weigel

V posledních letech počet dětí trpících genderovou dysforií na Západě raketově vzrostl. Téma transgender identity stalo centrem veřejné diskuse nejen v médiích, ale i ve školách a rodinách. Zastánci trans ideologie prosazují inkluzivitu a práva pro transgender osoby, včetně dětí, které se identifikují jako transgender, nicméně stále existuje rostoucí počet odborníků a rodičů, kteří varují před potenciálními riziky a nebezpečími této ideologie, zejména pokud jde o její dopad na děti. V rámci iniciativy #ZACHRANMEDETI se zaměřujeme na různé aspekty těchto rizik, kdy informace čerpáme z veřejně dostupných zdrojů.