You are here

trans

Ústup genderové dysforie s přibývajícím věkem
Autor: 
Jan Weigel

Adolescence je důležitým obdobím pro rozvoj genderové identity. Ve studii, ve které bylo 2772 dospívajících, z toho 53% mužů. Pro tuto studii bylo použito prvních šest vln hodnocení, které pokrývají vývojové období mezi pozdním dětstvím a ranou dospělostí. Zahrnuta byla data ze šesti vln (věk 11–26 let). Genderová nespokojenost byla hodnocena pomocí položky „Přál/a bych si být opačného pohlaví“ z dotazníku Youth and Adult Self-Report ve všech šesti vlnách.

Základem péče o děti identifikující se jako transgender má být holistický přístup
Autor: 
Jan Weigel

Britská Národní zdravotní služba (NHS) se chystá zavést nové pokyny pro posuzování dětí doporučených pro autismus a zaměřit se na holistické hodnocení historie duševního zdraví před předepsáním blokátorů puberty. Holistický, tedy celostní přístup v medicíně znamená léčbu, která bere v úvahu celého člověka, tedy nejen jeho tělesné příznaky, ale i: psychický stav, tedy emoce, stres, duševní pohoda, sociální okolnosti - např. rodina, práce, vztahy, životní styl, tzn. strava, pohyb, spánek, návyky a někdy i duchovní rozměr - např. hodnoty, víra, smysl života. Podstatou holistického přístupu v medicíně především je, že lékař či terapeut se nesoustředí jen na nemoc samotnou, ale snaží se porozumět člověku jako celku, jeho příběhu a souvislostem, které ke zdravotnímu stavu vedly - a to samozřejmě včetně ovlivnění sociálním prostředím. Cílem holistického přístupu je nejen nemoc léčit, ale i posílit celkové zdraví, prevenci a kvalitu života.

Děti by neměly být v rámci vzdělávání indoktrinovány transgenderovou ideologií
Autor: 
Zdeněk Chytra

Jistě se lze shodnout na tom, že děti a dospívající nejsou dospělí jedinci, a že právě dětem první listy v knize života popisují právě lidé z jejich nejbližšího okolí. Každý člověk, kterého dítě vidí, jej něco učí. Vzdělání je klíčovým nástrojem rozvoje společnosti. Investice do vzdělání je nejziskovější oblastí a klíčem k úspěchu společnosti. Je tedy důležité se zamyslet nad tím, co je obsahem vzdělávání dětí - zda prázdné a nebezpečné ideologické konstrukty a nebo prokázaná fakta a historické pravdy. Uvědomme si, že vzdělaná populace zlepšuje život pro každého: Právě tato teorie je jedním z pilířů rovného přístupu každého jedince k bezplatnému základnímu školství, financováním škol ze státního rozpočtu a ze zakotvení základní povinné školní docházky ve Školském zákoně (561/2004 Sb.).

Trantifa je ultralevicovou trans organizací
Autor: 
Jan Weigel

Fenomén "Trantifa" je termín vzniklý spojením slov "transgender" a "Antifa" - Tento pojem se používá k popisu radikálního křídla transgender aktivismu, které kombinuje prvky krajně levicového aktivismu s taktikami zastrašování a násilí. Členové tohoto hnutí jsou často spojováni s anarchistickými ideologiemi a agresivním postojem vůči těm, kteří nesdílejí jejich názory na genderovou ideologii a transgenderismus.

Transgender aktivisté
Autor: 
Jan Weigel

Moderní transgender aktivismus se opírá o myšlenku, že každý člověk se rodí s jakýmsi vnitřním smyslem pro "genderovou identitu". Tento koncept jim poskytuje silný argument k tvrzení, že transgender lidé vždy existovali v hojném počtu, ale teprve nyní se o nich začíná mluvit díky jejich aktivismu. Tato interpretace však neodráží historickou realitu.

Transgenderismus se nutkavě snaží přetvořit svět
Autor: 
Jan Weigel

Transgenderismus se doslova nutkavě snaží přetvořit svět a kde začít jinde, než u dětí, které jsou transideology indoktrinovány k tomu, aby normalizovaly závažné psychické onemocnění jako něco, co "tvoří jejich identitu". Některé transideologické skupiny totiž tvrdí, že pokud dítě není podporováno v "sociálním přechodu" a následně ke změně pohlaví, může to mít fatální následky, neboť dítě se prý pokusí o sebevraždu. Právě tyto nebezpečné manipulace ze strany transaktivistů jsou nečestnou hrou s falešnými kartami.