You are here
školství
Jistě se lze shodnout na tom, že děti a dospívající nejsou dospělí jedinci, a že právě dětem první listy v knize života popisují právě lidé z jejich nejbližšího okolí. Každý člověk, kterého dítě vidí, jej něco učí. Vzdělání je klíčovým nástrojem rozvoje společnosti. Investice do vzdělání je nejziskovější oblastí a klíčem k úspěchu společnosti. Je tedy důležité se zamyslet nad tím, co je obsahem vzdělávání dětí - zda prázdné a nebezpečné ideologické konstrukty a nebo prokázaná fakta a historické pravdy. Uvědomme si, že vzdělaná populace zlepšuje život pro každého: Právě tato teorie je jedním z pilířů rovného přístupu každého jedince k bezplatnému základnímu školství, financováním škol ze státního rozpočtu a ze zakotvení základní povinné školní docházky ve Školském zákoně (561/2004 Sb.).
Moderní transgender aktivismus se opírá o myšlenku, že každý člověk se rodí s jakýmsi vnitřním smyslem pro "genderovou identitu". Tento koncept jim poskytuje silný argument k tvrzení, že transgender lidé vždy existovali v hojném počtu, ale teprve nyní se o nich začíná mluvit díky jejich aktivismu. Tato interpretace však neodráží historickou realitu.
"Sexualizace dětí? Vzestup komplexní sexuální výchovy" od světově významné pedagožky Dr. Joanny Williamsové se kriticky zaměřuje na koncept komplexní sexuální výchovy (CSE) a jeho politické implikace. Autorka vysvětluje, že se jedná o globální projekt nadnárodních institucí, jehož cílem není pouze vzdělávání dětí, ale především formování jejich hodnot a postojů způsobem, který podkopává tradiční rodinné, národní a kulturní struktury. V rámci tohoto textu se soustředíme na klíčové politické aspekty knihy a analyzujeme je na základě citací přímo z textu.
Dne 14.1.2025 byl vydán Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) nový Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (RVP ZV). Veřejnost s napětím očekávala, zda bude sexuální výchova představena jako samostatný, povinný a známkovaný předmět. Nestalo se tak, avšak témata sexuální výchovy a hledání genderové identity byla zavedena téměř do všech předmětů, nově nazývaných oborů. Rodiče tak nebudou moci své děti ochránit před všudypřítomnou perverzí nadávkovanou do celého základního vzdělávání od 1. až do 9. ročníku.
Komentář Jitky Kolářové a spolku Tradiční rodina z.s. ke zvláštní rádobyedukační besedě, která měla být určena především dětem - Dotykáč transaktivistického spolku Transparent z.s. pro děti starší třinácti let nesměl být rodiči jakkoliv natáčen - zákaz pořizování audiovizuálních záznamů, když se jedná právě o děti. Nyní lze tedy jistě bez větších problémů pochopit, že podobné programy cílí pouze na děti, dospívající a mladé dospělé. Pojďme si tedy společně shrnout několik zásadních vět, které z úst přednášejícího člověka zazněla, a které budí ve zdravém mozku běžně psychicky zdravé osoby přinejmenším obavy, ne-li oprávněný strach. Strach o své dítě. Neboť tyto do růžova zabalené duhové pohádky často končí nevratným poškozením těla i duše; ba i smrtí.
Guido Grandt se zabývá kritikou genderového jazyka a ideologií, které jsou podle autora prosazovány levicovou politikou. Guido Grandt tvrdí, že genderový jazyk není nástrojem pro dosažení rovnosti pohlaví, ale spíše prostředkem politické dominance. Tento přístup je součástí širší politické strategie, která má za cíl narušit kulturní základy a zničit tradiční rodinné hodnoty.
- 1 z 3
- následující ›