You are here
reklama
Když je genderová reklama dostatečně "trans", ale není dostatečně transgenderově pochopitelná? I takové případy soudy musí v zahraničí řešit. Kuriozní případ tzv. "genderové reklamy" v rozhlasovém vysílání museli řešit soudci v Holandsku. Údajně kontroverzní audio spot nizozemské platformy Gendertwijfel (Pochyby o pohlaví) totiž v rámci soudního sporu musel být vysvětlován a muselo být dokázáno, že transgender lidi nechtěl zesměšnit, ale naopak prostřednictvím zpracování posílit jejich transgenderové poselství. O jaké poselství se však jedná platforma Gendertwijfel přesně neuvedla.
Proč jsme neustále konfrontováni s genderovými problémy a duhovou ideologií? Proč tato ideologická propaganda v současnosti zaujímá tak významné místo v celém západním světě? Protože investoři používají k hodnocení společností indexy genderové rovnosti a diverzity. A mezi tyto investory patří mocné stínové banky a hedgeové fondy.