You are here
Holandská genderová reklama prý pro trans osoby není urážlivá, rozhodl soud
Když je genderová reklama dostatečně "trans", ale není dostatečně transgenderově pochopitelná? I takové případy soudy musí v zahraničí řešit. Kuriozní případ tzv. "genderové reklamy" v rozhlasovém vysílání museli řešit soudci v Holandsku. Údajně kontroverzní audio spot nizozemské platformy Gendertwijfel (Pochyby o pohlaví) totiž v rámci soudního sporu musel být vysvětlován a muselo být dokázáno, že transgender lidi nechtěl zesměšnit, ale naopak prostřednictvím zpracování posílit jejich transgenderové poselství. O jaké poselství se však jedná platforma Gendertwijfel přesně neuvedla.
VYHLEDÁVANÝ OBSAH:
K TÉMATU JSME PSALI TAKÉ:
Odborná konference "Muž a žena: Manželství a rodina", pořádaná Akademií Europa Aeterna, se konala v Palais Apponyi ve Vídni s cílem hájit tradiční hodnoty rodiny a komplementaritu muže a ženy v manželství. Vystoupilo mnoho renomovaných odborníků z různých oblastí, kteří diskutovali o mnoha důležitých tématech, včetně kulturní války, o metafyzických aspektech genderu a o důležitosti manželství, zejména jako vztahu muže a ženy.
Iniciativě více než 200 odborníků v České republice, fandí i další, kteří se postavili pro zachování tradiční rodiny a manželství jako svazku muže a ženy. Mezi těmito odborníky jsou lékaři, psychologové, terapeuti a zdravotníci, kteří vydali společné prohlášení, v němž žádají poslance, aby podpořili ústavní definici manželství jako svazku muže a ženy.
Transgender hnutí není výrazem skutečných lidských práv, ale spíše produktem technologického a farmaceutického průmyslu. Je čas tuto iluzi prolomit a odhalit pravdu o genderové identitě. Investigativní novinářka Jennifer Bilek ve své eseji The Billionaires Behind the LGBT Movement poskytla poznatky, které jdou daleko za obvyklá odhalení o transgender „hnutí“. Bilek, umělkyně, aktivistka a novinářka působící v New Yorku, využila své práce k vysvětlení toho, jak superbohatí vytvořili fenomén genderové identity.